خط کشی پارکینگ | خط کشی جایگاه خودرو

شرکت پترو کفپوش آبان یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین شرکتها در زمینه ارائه خط کشی پارکینگ با دستگاههای مدرن،پیشرفته و مکانیزه می باشد برای دریافت مشاوره و قیمت خط کشی پارکینگ ، خط کشی خیابان و خط کشی آسفالت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خط کشی پارکینگ معمولاً برای تعیین محل‌های مجاز برای پارک کردن خودروها استفاده می‌شود. این خطوط عموماً در پارکینگ‌ها، محوطه‌های عمومی یا خصوصی و مناطق دیگری که برای پارک کردن خودروها اختصاص داده شده است، کشیده می‌شود. با توجه به نوع خط کشی پارکینگ، ممکن است معانی مختلفی داشته باشد:

خطوط متمرکز: این خطوط به عنوان مرزهای محل‌های پارکینگ در نظر گرفته می‌شوند، به طوری که هر خودرو باید درون مرزهای این خطوط قرار گیرد. این خطوط رانندگان را کمک می‌کنند تا خودروها را به صورت منظم و مرتب در پارکینگ قرار دهند.

خطوط منقطع: این خطوط به عنوان محل‌های مجاز برای پارک کردن خودروها در نظر گرفته می‌شوند. فاصله‌هایی بین خطوط منقطع وجود دارد تا فضای کافی برای ورود و خروج خودروها و همچنین دسترسی به درب‌ها و مسیرهای اضطراری فراهم شود.

خط کشی پارکینگ رانندگان را راهنمایی می‌کند که کجا می‌توانند خودروهای خود را پارک کنند و از این طریق به بهبود نظم و ترتیب در مکان‌های پارکینگ کمک می‌کند.

خط‌ کشی پارکینگ تعیین کننده‌ و متمایز کننده‌ی حریم پارک ماشین در پارکینگ‌های عمومی و منازل می‌باشد.

پارکینگ‌های حاوی خط‌ کشی، علاوه بر شکیل بودن، به نظم دادن و کاربردی سازی محیط پارکینگ برای متوقف کردن وسایل نقلیه کمک به سزایی می‌کند. محل پارک خودرو، موتورسیکلت و غیره چه در خیابان و چه در پارکینگ‌ها و محوطه معمولاً به واسطه‌ی رنگ تعیین می‌شود که موجب کارایی بهتر از حداکثر محیط و به وجود آوردن نظم در محل توقف ماشین‌ها خواهد شد.

به معین کردن جای پارک وسایل نقلیه به واسطه‌ی رنگ، خط‌‌‌‌ کشی پارکینگ می‌گویند. برای مانع از رخ دادن هرگونه تصادفات و مهمتر از آن به وجود آمدن نظم در پارک کردن خودروها احتیاج به خط‌ کشی در پارکینگ‌ها بیش از هر چیز دیگری لازم خواهد بود.

خط‌ کشی پارکینگ‌ها قادر خواهند بود موجب شوند همه اشخاص دقیقاً  متوجه شوند که در کدام مکان باید پارک کنند. این مسئله به علاوه از ایجاد تصادف‌ها به وسیله‌ی کسانی که در جاهای اشتباه پارک کرده‌اند و از هرج و مرج پارکینگ‌ها جلوگیری خواهند کرد.

خط کشی پارکینگ